Vrijwilligerswerk in Mombasa, Kenia

Nog één maand erbij!

Lezer,

Met een kleine twijfel of ik het bedrag werkelijk zou halen, begon ik, begin november, met het verzamelen van € 4.500,00 waarmee ik honderd kinderen drie maanden lang van twee maaltijden per dag kan voorzien. Door in mijn omgeving een bedrag van ongeveer € 1.500,00 op te halen en bij Stichting de Ziekenfondsbode een aanvraag voor € 3.000,00 te doen zou het doel bereikt kunnen worden. Ik twijfelde nog erg aan de haalbaarheid van de € 1.500,00. Maar het ging heel snel.

Tot vanochtend stond de meter op € 2.805,00. Momenteel staat hij € 3.000,00 hoger, omdat de aanvraag bij Stichting de Ziekenfondsbode voledig is gehonoreerd. De nieuwe meterstand is dan ook ver boven mijn voorheen gestelde doel uitgekomen. En het scheelt slechts € 195,00 met vier maanden eten voor alle kinderen.

Daarom stel ik mijzelf een nieuw fundraisingsdoel: € 6.000,00. Genoeg voor vier maanden lang twee maaltijden per dag voor alle honderd kinderen. Als u zich geroepen voelt dit verschil mee te helpen oplossen kunt u uw bijdrage storten op Rabobank nr. 1580 77 555 ten name van Jelmer de Visser. Een rekening die ik speciaal voor dit doel aan heb laten maken.

Ik ben erg blij met de ontwikkeling tot nu toe, maar we zijn er nog net niet helemaal.

Ik zal je op de hoogte houden via de donatiemeter.

Bedankt voor je aandacht!

Jelmer

Reacties

Reacties

Ineke @ Doingoood

Jelmer for President!!!!

Roosmarijn

Dag Jelmer,

In Kenia ga ik je vast ontmoeten, omdat ik vanaf februari in Blessed Camp aan de slag ga, maar wilde alvast even zeggen wat een geweldig bedrag je tot nu toe hebt binnen gehaald! Echt super!
Succes met aftellen en tot in Kenia!
groetjes Roosmarijn

p.s. www.roosmarijninkenia.reismee.nl

Hester

TOPPIE!!!

Saiola

Hey Jelmer,

Wilde ff zeggen dat je ontzettend goed bezig bent! Heb in november ook een maand op El Roi geassisteerd, dus weet hoe belangrijk het eten voor de kids is! Kom in maart weer terug voor 3 maanden, want een maand Mombasa is echt veeeel te kort haha!Dus we gaan elkaar zeker zien tegen die tijd... Maar wil je alvast veel succes en plezier wensen, weet zeker dat je het daar helemaal geweldig gaat vinden! Tot in maart...

marianne

lumi zou zeggen , nog 2 nachtjes slapen....

wens je alle succes toe en zal zeker je verhalen volgen
en je foto's bekijken.
take care!

Sjoerdtje de Visser

Hé Jelmer, op de valreep voor vertrek even checken of je je weblog bijhoudt. Nog 32 uur voor vertrek. Het bericht van Sailo maakt nieuwsgierig. We blijven je volgen vanuit Fryslân: in brûzjend ferbliuw yn Afrika !

Sjoerdtje

Anneke dgfoundation

Hoi Jelmer,
Mijn naam is Anneke, en als bestuurslid van Doingoood foundation ga ik jou uiteraard ook volgen gedurende je tijd in het geweldige Kenia! Super gaaf wat je allemaal al hebt kunnen realiseren voor je vertrek! Een fanatstische tijd toegewenst en wie weet kom ik je nog opzoeken daar!! Geniet!! groet, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood